W gabinecie liczy się dla mnie stworzenie bezpiecznej i miłej atmosfery pełnej wzajemnego zaufania i szacunku
Ukończyłam jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia stosowana Uniwersytetu Jagiellońskiego, a obecnie jestem uczestniczką 4 letniego kursu psychoterapii w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym. Dodatkowo skończyłam wczesne wspomaganie rozwoju dziecka oraz przygotowanie pedagogiczne tak, aby we wszechstronny sposób pomagać najmłodszym pacjentom, a także ich rodzicom. Jestem również trenerem umiejętności społecznych. W kręgu moich głównych zainteresowań znajduje się praca z rodzicami, młodzieżą oraz osobami dorosłymi. W związku z tym nieustannie poszerzam swoją wiedzę, na licznych szkoleniach i kursach.
Kilka słów o tym, z kim pracuję:
- Z dorosłymi, którzy przeżywają kryzys i chcą odnaleźć siebie na nowo, zmagają się z różnymi trudnościami, potrzebują wzmocnić swoją wiarę we własne możliwości, umiejętnie stawiać granice. Towarzyszy im spadek nastroju oraz motywacji, zastanawiają się nad rozwodem i chcą podjąć najlepszą dla siebie decyzje.
- Z kobietami, które zostały mamą i potrzebują odnaleźć się w nowej roli, dbając nie tylko o nowego członka rodziny, ale również o swoją kobiecość i spełnienie, łącząc macierzyństwo z innymi rolami, jakie pełnią bądź chcą pełnić. Jak również dla tych kobiet, które są samotnymi matkami potrzebującymi wsparcia emocjonalnego.
- Z rodzicami, którzy chcieliby w bardziej efektywny sposób wspierać swoje dziecko, poprawić komunikację, stworzyć lepszą relację, opartą o szacunek i poszanowanie wzajemnych granic. Dodatkowo, konsultacje mogą być pomocne, jeżeli zauważyłaś/eś u swojego dziecka niepokojące Cię zachowania i chcesz dowiedzieć się, jakie kroki podjąć, aby w najlepszy sposób mu pomóc, bądź planujesz rozwód i nie wiesz jak mu to zakomunikować oraz jak reagować na jego emocje i potrzeby w tym trudnym czasie.
- Z nastolatkami od 15 roku życia, pomagając im w rozwiązywaniu problemów szkolnych, rówieśniczych, emocjonalnych, kryzysach rozwojowych, szukaniu i poznawaniu siebie, jak również budowaniu poczucia własnej wartości oraz poznawaniu swoich granic.
- Z osobami w spektrum autyzmu, które chcą poprawić swoje funkcjonowanie społeczno-emocjonalne i lepiej zrozumieć otaczający je świat.